Fiche 9506 - NICOLAUS de Stetin

permalien : http://studium-parisiense.univ-paris1.fr/individus/9506-nicolausdestetin

• NICOLAUS de Stetin
      • Nicolaus de STETIN
      • Référence : AUP I, 585 7.
      • Nicolaus de STETYNC
      • Référence : AUP I, 584 10.
      • Bachelier ès arts
      • Gradué
      • Poméranie (Stettin).
    • Lien maître-élève:
      • Son maître est Nicolaus de POLONIA
      • ?Paris
      • Paris (Nation Anglo-allemande) 1380.
      • Bachelier ès arts (Paris) 1380.
      • Référence : AUP I, 584 10.
      • Référence : AUP I, 585 7.
      • Commentaire : /Sa situation pécuniaire est difficile "Item eadem die et hora ut supra, supplicaverunt Nycolaus de Stetync (sic), Nycolaus Nellenburgh, Johannes de Austria et Cristianus de Ungaria pro remissione bursarum determinancie, donec venirent ad pinguiorem fortunam; et allegaverunt paupertatem. Quorum supplicaciones fuerunt concesse, dummodo primitus jurarent statutum paupertatis et promitterent sub eodem juramento, quam cito venirent ad pi[n]gniora et possent satisfacere nacioni, quod tunc per se, si essent Parisius, vel per alios si certos nuncios possent habere, satisfacerent nacioni sine ulteriori dilacione. Et sic prenominati quatuor allegantes paupertatem in nacione juraverunt procuratori et nacioni".
      • Commentaire : /Il réussit néanmoins à déterminer "Item dominus Nicolaus de Stetyn sub magistro
      • AUP I 584 9, 585 7 ;
      • STUDIUM http//lamop-vs3.univ-paris1.fr/studium/ Rédaction Jean-Philippe Genet, 17/10/2023.
  • <1b> NICOLAUS de Stetin
  • <1c> $Nicolaus de STETIN$
  • <r> AUP: I, 585 7.
  • <1c> $Nicolaus de STETYNC$
  • <r> AUP: I, 584 10.
  • <1d> Bachelier ès arts
  • <1k> Gradué
  • <2a> *Poméranie (*Stettin).
  • <3l> Son maître est $Nicolaus de POLONIA$
  • <5b> ?*Paris
  • <5b> *Paris (Nation £Anglo-allemande) %:1380%.
  • <5c> Bachelier ès arts (*Paris) %1380%.
  • <5c> /Sa situation pécuniaire est difficile : "Item eadem die et hora ut supra, supplicaverunt Nycolaus de Stetync (sic), Nycolaus Nellenburgh, Johannes de Austria et Cristianus de Ungaria pro remissione bursarum determinancie, donec venirent ad pinguiorem fortunam; et allegaverunt paupertatem. Quorum supplicaciones fuerunt concesse, dummodo primitus jurarent statutum paupertatis et promitterent sub eodem juramento, quam cito venirent ad pi[n]gniora et possent satisfacere nacioni, quod tunc per se, si essent Parisius, vel per alios si certos nuncios possent habere, satisfacerent nacioni sine ulteriori dilacione. Et sic prenominati quatuor allegantes paupertatem in nacione juraverunt procuratori et nacioni".
  • <r> AUP: I, 584 10.
  • <5c> /Il réussit néanmoins à déterminer : "Item dominus Nicolaus de Stetyn sub magistro
  • Stanislao de Polonia, cujus bursa nichil. Juravit statutum paupertatis".
  • <r> AUP: I, 585 7.
  • <99a> AUP: I 584 9, 585 7 ;
  • <99c> STUDIUM : http://lamop-vs3.univ-paris1.fr/studium/ : Rédaction : Jean-Philippe Genet, 17/10/2023.