Fiche 925 - ARNALDUS de Aldendorpe

permalien : http://studium-parisiense.univ-paris1.fr/individus/925-arnaldusdealdendorpe

• ARNALDUS de Aldendorpe
      • Arnaldus de ALDENDORPE
      • Arnoldus de ALDENDORP de Essendia
      • Référence : AUP I, 180 24.
      • Arnoldus de ESSENDIA dictus Aldendorp
      • Référence : AUP I, 169 20.
      • Étudiant en médecine.
      • Allemagne.
      • Diocèse de Cologne.
    • Lien maître-élève:
      • Son maître est Themone JUDEI pour le baccalauréat et la maîtrise.
      • Paris (Nation Anglo-allemande) 1354-1362.
      • Référence : AUP I, 179 38.
      • Commentaire : /Sa situation financière est difficile "Item facta congregacione nacionis apud Predicatores, die mensis [22a], ad supplicandum, supplicaverunt tres domini dominus Arnoldus de Essendia de Aldendorp, dominus Mathias de Lintze, dominus Johannes [de] Olomuntz, ut eis burse eorum, quas nacioni ex parte licencie et magisterii tenerentur, quas propter paupertatem et defectum pecunie solvere non possent, misericorditer remitterentur. Quibus concedebatur supplicacio eorum, additis condicionibus istis, videlicet quod jurarent duo primo ut non haberent unde solverent; 2 quod vellent solvere quando pecunniis, quibus solvere possent bene, habundarent. Et ista duo unusquisque istorum singulariter in presencia nacionis ibidem juravit, et sic unusquisque istorum trium dominorum tenetur bursas suas nacioni quam cito ditabitur".
      • Bachelier ès arts (Paris) 1354.
      • Référence : AUP I, 169 20.
      • Commentaire : /"Item dominus Arnoldus de Essendia dictus Aldendorp sub magistro Themone Judei, cujus bursa
      • Licencié ès arts (Paris) 1355.
      • Référence : AUP I, 180 24.
      • Commentaire : /"Item licenciatus fuit dominus Arnoldus de Aldendorp de Essendia, sub magistro Themone Judei,
      • Maître ès arts (Paris) 1355 ;
      • Étudiant en médecine (Paris) 1355.
      • Commentaire : /Il est dispensé du règlement des droits de licence et de médecine par la nation anglaise pour cause d'indigence.
      • Provision pour un canonicat à léglise=collégiale de Cologne (Sainte-Marie=ad=Gradus) en 1362.
      • Référence : CUP II n1265.
      • Référence : COURTENAY II, 233.
      • Commentaire : /Il figure sur le rotulus de 1362 au titre de la Nation Anglo-allemande.
      • Provision pour un canonicat de l'église de Cologne, avec réserve d'une prébende presbytérale en 1363 suite à sa demande sur le rotulus de la nation Anglo-allemande en 1363 mandat au doyen de Cologne (St. Cunibert) ; au doyen de Avignon (Saint-Agricol) ; au doyen de Liège (Ste. Marie ad Aqu.) ;
      • Référence : COURTENAY II, 251-252.
    • Maître d'école, précepteur:
      • "Rector scolarum ecclesiae Coloniensis".
      • Référence : COURTENAY II, 251.
      • Référence : WICK I p.50.
      • AUP I, pp. 169, 179-181 ;
      • CUP III, n1265 ;
      • WICK I p.50.
      • COURTENAY II, 233, 251-252
  • <1b> ARNALDUS de Aldendorpe
  • <1c> $Arnaldus de ALDENDORPE$
  • <1c> $Arnoldus de ALDENDORP de Essendia$
  • <r> AUP: I, 180 24.
  • <1c> $Arnoldus de ESSENDIA dictus Aldendorp$
  • <r> AUP: I, 169 20.
  • <1d> Étudiant en médecine.
  • <2a> *Allemagne.
  • <2b> Diocèse de £Cologne.
  • <3l> Son maître est $Themone JUDEI$ pour le baccalauréat et la maîtrise.
  • <5b> *Paris (Nation £Anglo-allemande) %:1354-1362%.
  • <5b> /Sa situation financière est difficile: "Item facta congregacione nacionis apud Predicatores, die mensis [22a], ad supplicandum, supplicaverunt tres domini : dominus Arnoldus de Essendia de Aldendorp, dominus Mathias de Lintze, dominus Johannes [de] Olomuntz, ut eis burse eorum, quas nacioni ex parte licencie et magisterii tenerentur, quas propter paupertatem et defectum pecunie solvere non possent, misericorditer remitterentur. Quibus concedebatur supplicacio eorum, additis condicionibus istis, videlicet quod jurarent duo : primo ut non haberent unde solverent; 2° quod vellent solvere quando pecunniis, quibus solvere possent bene, habundarent. Et ista duo unusquisque istorum singulariter in presencia nacionis ibidem juravit, et sic unusquisque istorum trium dominorum tenetur bursas suas nacioni quam cito ditabitur".
  • <r> AUP: I, 179 38.
  • <5c> Bachelier ès arts (Paris) %1354%.
  • <5c> /"Item dominus Arnoldus de Essendia dictus Aldendorp sub magistro Themone Judei, cujus bursa
  • nichil".
  • <r> AUP: I, 169 20.
  • <5c> Licencié ès arts (Paris) %1355%.
  • <5c> /"Item licenciatus fuit dominus Arnoldus de Aldendorp de Essendia, sub magistro Themone Judei,
  • cujus bursa nichil".
  • <r> AUP: I, 180 24.
  • <5c> Maître ès arts (Paris) %1355% ;
  • <5c>   Étudiant en médecine (Paris) %1355%.
  • <5c> /Il est dispensé du règlement des droits de licence et de médecine par la nation anglaise pour cause d'indigence.
  • <6b> Provision pour un canonicat à léglise=collégiale de £Cologne (Sainte-Marie=ad=Gradus) en %1362%.
  • <6b> /Il figure sur le rotulus de %1362% au titre de la Nation £Anglo-allemande.
  • <r> CUP: II n°1265.
  • <r> COURTENAY: II, 233.
  • <6b> Provision pour un canonicat de l'église de £Cologne, avec réserve d'une prébende presbytérale en %1363% suite à sa demande sur le rotulus de la nation £Anglo-allemande en %1363% : mandat au doyen de £Cologne (St. Cunibert) ; au doyen de £Avignon (Saint-Agricol) ; au doyen de £Liège (Ste. Marie ad Aqu.) ;
  • <r> COURTENAY: II, 251-252.
  • <7a> "Rector scolarum ecclesiae Coloniensis".
  • <r> COURTENAY: II, 251.
  • <r> WICK: I p.50.
  • <99a> AUP: I, pp. 169, 179-181 ;