Liber praescientie dei de praedestinatione ac libero arbitrio contra curiosos Parisius publice disputatus
Date et lieu:
?
Manuscrits:
MS. Città=del=Vaticano, BAV Urbin. lat. 8, f. 165-199v ;
MS. Città=del=Vaticano, BAV Urbin. lat. 59, f. 273-307 ;
MS. Città=del=Vaticano, BAV Urbin. lat. 564, f. lv-50 ;
MS. Città=del=Vaticano, BAV Vat. lat. 11565, f. 24-57v.
Incipits pour le texte manuscrit:
Inc. ‘Duos esse procedendi modos contra illos qui de prescientia dei querunt, certissimum est …’, prologue ;
Inc. ‘Querentibus curiose divina secreta que sunt altissima, sunt profundissima, sunt a nostro sensu remota et humanis intellectibus sunt occulta …’, texte.
Bibliographie
Ouvrages usuels et instruments de travail:
KAEPPELI III, 67-68 ;
Autres bases prosopographiques:
STUDIUM http//lamop-vs3.univ-paris1.fr/studium/ Rédaction Claire Priol ; révision, Jean-Philippe GENET, 18/01/2025.
<1a> 58419
<1b> LAURENTIUS de Pratis
<1c> $Laurentius de PRATIS$
<1d> Dominicain
<1f> %1451-1451%
<1g> %1451%
<1k> Incertain
<2a> *Picardie ?
<2b> Diocèse d’£Arras ?
<r> KAEPPELI: III, 67-68.
<5b> ?
<5c> Maître en théologie ?
<5c> /Selon $Thomas KAEPPELI$, mais certainement pas à *Paris ;
<r> KAEPPELI: III, 67-68.
<6d> O.P. : frère du couvent (dominicain) d’£Arras ;
<6d> /Assigné au couvent (dominicain) d’£Arras, il a prêché dans plusieurs couvents de la région.
<6f> Confesseur du couvent de £La=Thieuloye près d'*Arras ;
<r> KAEPPELI: III, 67-68.
<19> Oeuvre écrite en latin :
<20> Auteur actif dans le champ religieux :
<20a1> &Liber praescientie dei de praedestinatione ac libero arbitrio contra curiosos Parisius publice disputatus&
<<b>> ?
<<c>> MS. Città=del=Vaticano, BAV Urbin. lat. 8, f. 165-199v ;
<<c>> MS. Città=del=Vaticano, BAV Urbin. lat. 59, f. 273-307 ;
<<c>> MS. Città=del=Vaticano, BAV Urbin. lat. 564, f. lv-50 ;
<<c>> MS. Città=del=Vaticano, BAV Vat. lat. 11565, f. 24-57v.
<<cc>> Inc. : ‘Duos esse procedendi modos contra illos qui de prescientia dei querunt, certissimum est …’, prologue ;
<<cc>> Inc. : ‘Querentibus curiose divina secreta que sunt altissima, sunt profundissima, sunt a nostro sensu remota et humanis intellectibus sunt occulta …’, texte.