Fiche 1914 - DETHARDUS de Minden

permalien : http://studium-parisiense.univ-paris1.fr/individus/1914-dethardusdeminden

• DETHARDUS de Minden
      • Dechardus de MINDA
      • Dechardus de MINDEN
      • Référence : AUP I, 142 6.
      • Maître ès arts
      • Rhénanie-Westphalie (Minden ?) ;
      • Diocèse de Minden ?
    • Lien maître-élève:
      • Son maître est Theodorus de FORO pour le baccalauréat ;
      • Son maître est Henricus de MINDEN pour la licence pour la maîtrise ;
      • Référence : AUP I, 142 6 et 144 11 20.
      • Paris (Nation Anglo-allemande) 1348.
      • Bachelier ès arts (Paris) 1348 ;
      • Référence : AUP I, 115 14.
      • Commentaire : /"Item dominus Dechardus de Minda sub eodem magistro [Theodorus de FORO], cujus bursa nichil".
      • Licencié ès arts (Paris) 1350 ;
      • Référence : AUP I, 142 6.
      • Commentaire : /"Item dominus Dechardus de Minden fuit licenciatus sub magistro Henrico de Minden. Item idem dominus Dechardus promisit nacioni sue unum florenum infra hinc et festum beati Remigii solvendo (sic)".
      • Maître ès arts (Paris) 1350 ;
      • Référence : AUP I, 144 11 20.
      • Commentaire : /Mais ses difficultés financières ne sont pas terminées pour autant "Item die jovis 5 proxima ante festum sancti Petri quod dicitur a[d] Vincula [29 juillet], facta congregacione nacionis ad Sanctum Julianum, suplicavit dominus Dechardus de Minden quod nacio prorogaret sibi terminum de solucione bursarurn usque ad festum beati Martini proxime sequentis, quam suplicacionem concessit sibi nacio de IIII bursis, positis tamen apud receptorem nacionis pignoribus competentibus pro eisdem ; de II bursis residuis, scilicet de bursa rectoris et sexta bursa ad curiam mittenda, idem dominus satisfecit receptori. Item dominus Decardus de Minden incepit sub magistro Henrico de Minden, cujus bursa VI solidi".
      • AUP I, 115 14, 142 6 8, 144 11 20 ;
      • STUDIUM http//lamop-vs3.univ-paris1.fr/studium/ Rédaction Jean-Philippe Genet, dernière mise à jour 15/05/2021.
  • <1a> 1914
  • <1b> DETHARDUS de Minden
  • <1c> $Dechardus de MINDA$
  • <1c> $Dechardus de MINDEN$
  • <r> AUP: I, 142 6.
  • <1d> Maître ès arts
  • <2a> *Rhénanie-Westphalie (*Minden ?) ;
  • <2b> Diocèse de £Minden ?
  • <3l> Son maître est $Theodorus de FORO$ pour le baccalauréat ;
  • <3l> Son maître est $Henricus de MINDEN$ pour la licence pour la maîtrise ;
  • <r> AUP: I, 142 6 et 144 11 20.
  • <5b> *Paris (Nation £Anglo-allemande) %:1348%.
  • <5c> Bachelier ès arts (*Paris) %1348% ;
  • <5c> /"Item dominus Dechardus de Minda sub eodem magistro [$Theodorus de FORO$], cujus bursa nichil".
  • <5c> Licencié ès arts (*Paris) %1350% ;
  • <5c> /"Item dominus Dechardus de Minden fuit licenciatus sub magistro Henrico de Minden. Item idem dominus Dechardus promisit nacioni sue unum florenum infra hinc et festum beati Remigii solvendo (sic)".
  • <r> AUP: I, 142 6.
  • <5c> Maître ès arts (*Paris) %1350% ;
  • <5c> /Mais ses difficultés financières ne sont pas terminées pour autant : "Item die jovis 5 proxima ante festum sancti Petri quod dicitur a[d] Vincula [29 juillet], facta congregacione nacionis ad Sanctum Julianum, suplicavit dominus Dechardus de Minden quod nacio prorogaret sibi terminum de solucione bursarurn usque ad festum beati Martini proxime sequentis, quam suplicacionem concessit sibi nacio de IIII bursis, positis tamen apud receptorem nacionis pignoribus competentibus pro eisdem ; de II bursis residuis, scilicet de bursa rectoris et sexta bursa ad curiam mittenda, idem dominus satisfecit receptori. Item dominus Decardus de Minden incepit sub magistro Henrico de Minden, cujus bursa VI solidi".
  • <r> AUP: I, 144 11 20.
  • <99a> AUP: I, 115 14, 142 6 8, 144 11 20 ;
  • <99c> STUDIUM : http://lamop-vs3.univ-paris1.fr/studium/ Rédaction : Jean-Philippe Genet, dernière mise à jour 15/05/2021.