Fiche 17412 - BALDUINUS de Hesdin

permalien : http://studium-parisiense.univ-paris1.fr/individus/17412-balduinusdehesdin

• BALDUINUS de Hesdin
      • Balduinus de HESDIN
      • Maître ès arts
      • Artois (Hesdin ?).
      • Paris (Nation de Picardie) 1478.
      • Maître ès arts (Paris) 1478 ;
      • Référence : AUP IV, 166 14.
      • Commentaire : /Dépose en tant que tel une supplique à la Nation de Picardie en 1478 (11 décembre) que la nation déferre au recteur "Supplicuit etiam magister Balduinus de Hesdin ut placeret facultati ponere in medium quod dominus archiepiscopus Remensis non exigeret tantam pecuniam a supplicantibus ipsius pro jure devoluto beneficiorum".
      • Candidat à divers bénéfices ?
      • Référence : AUP IV, 166 14.
      • Référence : AUP IV, 244 37-47.
      • Commentaire : /Sans doute candidat à un bénéfice dans la province de Reims ;
      • Commentaire : /Fait partie des 5 suppliants à la suite de la mort d'Eligius de VANGERMES et de la vacance de la cure de Paris (Saint-Germain le Vieux) en 1480 (3 juin) "Supplicuit magister Balduinus de Hesdin magister in artibus quatinus nationi placeret ad predictum beneficium nominare virum quidem honestum qui posset populo Dei verbo et opere preesse, etiam et obviare illicitis compactionibus et symonyacis compromissionibus perpetratis, ut dicebat, in prosecutione nominatorie promotionis, quibus fidem facere volebat et ad hoc faciendum pro deputatis deprecabatur et rogabat, subjugens appellationem si alio modo ad predictam nominationem natio procederet".
      • AUP IV, 166 14, 244 37 ;
      • STUDIUM http//lamop-vs3.univ-paris1.fr/studium/ Rédaction Jean-Philippe Genet, 23/05/2017.
  • <1b> BALDUINUS de Hesdin
  • <1c> $Balduinus de HESDIN$
  • <1d> Maître ès arts
  • <2a> *Artois (*Hesdin ?).
  • <5b> *Paris (Nation de £Picardie) %:1478%.
  • <5c> Maître ès arts (*Paris) %:1478% ;
  • <5c> /Dépose en tant que tel une supplique à la Nation de £Picardie en %1478% (11 décembre) que la nation déferre au recteur : "Supplicuit etiam magister Balduinus de Hesdin ut placeret facultati ponere in medium quod dominus archiepiscopus Remensis non exigeret tantam pecuniam a supplicantibus ipsius pro jure devoluto beneficiorum".
  • <r> AUP: IV, 166 14.
  • <6b> Candidat à divers bénéfices ?
  • <6b> /Sans doute candidat à un bénéfice dans la province de £Reims ;
  • <r> AUP: IV, 166 14.
  • <6b> /Fait partie des 5 suppliants à la suite de la mort d'$Eligius de VANGERMES$ et de la vacance de la cure de £Paris (Saint-Germain le Vieux) en %1480% (3 juin) : "Supplicuit magister Balduinus de Hesdin magister in artibus quatinus nationi placeret ad predictum beneficium nominare virum quidem honestum qui posset populo Dei verbo et opere preesse, etiam et obviare illicitis compactionibus et symonyacis compromissionibus perpetratis, ut dicebat, in prosecutione nominatorie promotionis, quibus fidem facere volebat et ad hoc faciendum pro deputatis deprecabatur et rogabat, subjugens appellationem si alio modo ad predictam nominationem natio procederet".
  • <r> AUP: IV, 244 37-47.
  • <99a> AUP: IV, 166 14, 244 37 ;
  • <99c> STUDIUM : http://lamop-vs3.univ-paris1.fr/studium/ : Rédaction : Jean-Philippe Genet, 23/05/2017.